معرفی برند زرماکارون

شرکت «آرد زر» که کار خود را در سال 1377 شروع کرده بود، در سال 1380 خط تولید اولین آرد سمولینا را تاسیس کرد که تاسیس شرکت «زر ماکارون» را در پی داشت. زرماکارون 5 اختراع در زمینه تولید ماکارونی و پاستا را ثبت کرده و پروانه تاسیس مجتمع کارخانجات فرآوری عمیق غلات را در 14 رشته از وزارت صنایع با ظرفیت 4 میلیون تن به دست آورد. در سال 1385 زرماکارون موفق شد ظرفیت تولید خود را به میزان 10 برابر افزایش دهد. زرماکارون سه مرتبه دارای کسب عنوان اولین و تنها صادرکننده نمونه‌ی ملی در صنعت ماکارونی در ایران بوده است. انواع ماکارونی رشته‌ای فرمی و انواع لازانیا، انواع رشته آش، پودر کیک( با طعم‌های مختلف)، ماکارونی فرمی جامبو و اسپاگتی سبزیجات و سس پاستا توسط برند زرماکارون تولید شده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

کیفیت کلیه های فرآورده های غذایی به کیفیت مواد اولیه آن بستگی دارد و ماکارونی نیز به عنوان یک ماده غذایی مهم که مصرف همگانی دارد، از این قاعده مستثنی نیست. در اکثر کشورهای جهان ماکارونی از آرد سمولینا تهیه می شود.
واژه سمولینا از کلمه ایتالیایی “سِمولا” گرفته شده است و واژه سِمولا نیز از واژه قدیمی لاتین “سیمیلا” به معنی آرد گرفته شده است.
سمولینا یک نوع آرد زبر است که از گندم دوروم تهیه می شود. عمل تولید آرد سمولینا با آسیاب کردن گندم دوروم صورت می گیرد که در سراسر جهان برای تهیه نان، ماکارونی و فرنی استفاده می شود. از ویژگی های کلیدی گندم دوروم می توان به سختی دانه، رنگ زرد کهربائی و طعم معطر آن اشاره کرد.
آرد سمولینا پس از تبدیل شدن به ماکارونی، کیفیت و پخت خوبی خواهد داشت که پایداری بالایی در مدت زمان پخت از خود نشان می دهد. استفاده از سمولینا در آشپزی، با خواص زیادی برای بدن از جمله کاهش وزن، سلامت قلب و سلامت سیستم گوارش همراه است.

ترفند درست کردن هرچه لذیذتر پاستا

1- از قابلمه‌ی کوچک استفاده نکنید.
قابلمه‌ی متناسبی را انتخاب کنید. به ازای هر ۱۰۰ گرم پاستا ۱ لیتر آب مورد نیاز می‏باشد. پاستا باید فضای کافی برای حرکت کردن و چرخش داشته باشد تا به طور یکنواخت بپزد.

2- به آب پاستا نمک اضافه کنید.
نمک اضافه شده به آب، علاوه بر بهتر کردن مزه پاستا، موجب انسجام بهتر بافت آن نیز می‏گردد.
بعد از این که آب به جوش آمد، قبل از اضافه کردن پاستا، نمک را به آب اضافه نمایید.

3- به آب پاستا روغن اضافه نکنید.
افزودن روغن به آب پاستا حین پخت، موجب جلوگیری از چسبیدن آن‏ها نمی‏شود، اتفاقاً برعکس، با لیز کردن سطح پاستا باعث می‏شود که سس خوب به خورد پاستا نرود.
4- آب پاستای پخته را به طور کامل خالی نکنید.
این آب نشاسته می‏تواند عطر و مزه سس‏ها را شگفت انگیز کند. این آب معمولا دور ریخته میشود ولی مکمل بسیار عالی برای انواع سس پاستا می باشد.
5- پاستاها را آب نکشید.
بعضی‌ها عادت دارند که بعد از آب کش کردن پاستاها، آن‌ها را زیر آب می‌گیرند و حسابی شستشو می‌دهند! با شستن پاستا و دور ریختن نشاسته اضافی باعث می‌شویم که سس به پاستا نچسبد.
6- زیاد از سس استفاده نکنید.
وقتی پاستا را سرو می‌کنید آن را زیاد با سس غرق نکنید، شما باید در حدی به آن سس بزنید که موقع خوردن طعم داشته باشد و نباید کناره‌های ظرف جمع شده باشد.
7- کمی پنیر اضافه کنید.
آخرین گام آماده سازی تزیین است. یک تزیین کوچک، ولی زیبا جلوه بهتری به غذا میدهد. کمی پنیر پارمسان روی پاستاهایتان رنده کنید این کار باعث خوشمزه تر شدن و ظاهر بهتر آن‌ می‌شود.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085