معرفی برند تک ماکارون

تک ماکارون شرکتی با حدودا دو دهه سابقه در زمینه تولید انواع غلات است که فعالیت خود را ابتدا با تولید انواع ماکارونی آغاز کرد. این شرکت سعی کرده با مدنظر قراردادن کیفیت، در کنار بسته‌بندی مناسب که موجب نگهداری و محافظت بهتر از محصول می‌شود و همچنین ایجاد شکلی جذاب برای توصیف مناسب محصول، سهم زیادی از بازار داخلی را به‌دست آورد و حتی توانسته محصولات خود را به خارج از کشور هم صادر کند.

شرکت تولیدی تک ‏ماکارون با تکیه بر نزدیک به سه دهه تجربه و بهره ‏گیری از فناوری روز دنیا و نیروی انسانی متخصص و با درنظر گرفتن اصول و قوانین حاکم بر صنعت غذا، در زمینه تولید انواع ماکارونی فعالیت می‏نماید. این شرکت محصولات مغذی و سالم خود را در سطح ملی و جهانی با هدف تأمین بخشی از نیازهای غذایی جامعه عرضه می‏نماید.

انواع ماکارونی

در بین انواع و اقسام مواد غذایی که مورد توجه ما ایرانی ها قرار می گیرد ماکارونی را مشاهده می کنیم که همگی با آن ها آشنایی کامل دارید. ماکارونی علاوه بر این که یک غذا محسوب می شود با توجه به ویتامین ها و مواد معدنی که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد. به همین سبب تنوع محصولی در آن ها بسیار است که در شکل های مختلفی می توان در بازار آن ها را یافت کرد. چند نمونه از این موارد به قرار زیر است:

  • ماکارونی رشته ای
  • ماکارونی پیچی
  • ماکارونی صدفی
  •  ماکارونی رنگی

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085