معرفی برند رانی 

رانی از برندهای پیشرو در تولید آبمیوه در ایران و خاورمیانه می‌باشد. در حال حاضر، محصولات این برند در دو گروه “رانی با تیکه‌های میوه” و “نوشیدنی میوه‌ای” در بازار موجود می‌باشد.

رانی تولید محصولات خود را با بسته بندی در قوطی‌های فلزی آغار نمود  و با تولید محصولات با کیفیت، قوطی‌هذی فلزی به نمادی از این برند مبدل شد که همچنان این نوع بسته بندی در خط تولید رانی، وجود دارد اما رانی این بار برای بسته بندی نوشیدنی‌های بدون پالپ، از بطری‌های شیشه‌ای استفاده کرد تا این نوشیدنی از بیرون به‌طور کامل قابل مشاهده باشد. بسته بندی شیشه‌ای با اینکه طرحی متفاوت از بطری‌های فلزی است اما طرح و بسته بندی چندان جدیدی است و باتوجه به سابقه رانی، بسته بندی جذاب‌تری انتظار می‌رفت. یا اینکه بسته بندی این محصول شیشهای است اما قابل بازیافت است و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند. آنچه که محصولات رانی را متمایز می‌کند، کیفیت و طعم محصولات رانی است، که این نوشیدنی را لذت بخش‌تر می‌کند.

شرکت صنایع غذایی عوجان ایرانیان، یکی از شرکت‌های قدیمی و پرطرفدار تولیدکننده نوشیدنی است که بیشتر افراد این شرکت را با نوشیدنی محبوب رانی می‌شناسند که با تازگی ماءالشعیر آن، در بازار نفوذ کرده و توانسته جز نوشیدنی‌ها پرطرفدار و محبوب شود. این شرکت در تولید نوشیدنی‌ها، متمرکز است و همواره در تلاش است تا با تولید محصولات جدید، مصرف‌کنندگان را شکفت زده کند، همان‌طور که با تولید ماءالشعیر باربیکن توانست بخشی از بازار این نوشیدنی را به خود اختصاص دهد. البته در کنار تنوعی که در محصولات خود ایجاد کرده، کیفیت آن بی‌نظیر است.

رانی یکی از برندهای رهبر در صنعت آبمیوه در خاورمیانه و نام تجاری گل سرسبد صنایع AUJAN است.۳۰ سال پیش، Rani آبمیوه با تکه های شناور میوه در آن، در عربستان سعودی راه اندازی شد. از آن زمان، رانی رشد فروش فوق العاده ای را در سراسر خاورمیانه، آفریقای شمالی، اروپا و بازارهای صادراتی تجربه کرده است. این نوشیدنی در ۵۶ کشور و تولید درآمد فروش بالاتر از ۶۰۰ میلیون دلار آمریکا به فروش می رسد. دستور منحصر به فرد رانی شناور از آب میوه و تکه های میوه واقعی تشکیل شده است که بسیار محبوب نسل جوان بوده و امروزه با طعم های پرتقال، هلو، آناناس، انبه و توت فرنگی، موز، لیمو و آلبالو در دسترس قرار دارد.در طول این سالها رانی مالک نام تجاری منحصر به فرد، “شناور” (آب میوه با تکه های میوه واقعی) بوده، که به شدت در دسته آب میوه ها تفاوت و برتری ایجاد کرده است.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085