شرکت زمزم یکی از تولید کنندگان داخلی است که کار خود را از سالیان پیش آغاز کرده است و همواره سعی در تولید باکیفیت ترین محصولات را داشته است.

این شرکت با به کارگیری ابزار آلات جدید و همچنین نیرو های کار آزموده می‌خواهد که بهترین محصول خود را ارائه دهد.

این شرکت ایرانی برای رقابت با تولیدات خارجی مسیر های ناهمواری را گذرانده است و توانسته است خود را در سبد کالای ایرانی جای دهد و همچنین توانسته است محصولات خود را به خارج از کشور صادر نماید که این اتفاق، اتفاق خوبی برای این شرکت و کشور می‌باشد.

  • تازگی در اعماق وجود با نوشیدن جرعه ای از نوشابه ایرانی
  • افزایش نیرو با نوشیدن نوشابه ای متفاوت
  • ایجاد حسی تازه به همراه سرخوشی و شادابی
  • بازیابی انرژی از دست رفته با جرعه ای از نوشابه ای منحصر به فرد
  • نوشیدنی تکرار نشدنی با بهترین ذائقه
  • راحتی و آرامش با نوشیدنی فوق العاده

 

نوشابه ایرانی، ذائقه جهانی

نوشابه های گازدار زمزم با دارا بودن بهترین کیفیت و بالاترین استانداردهای سلامت از بهترین ها در این عرصه محسوب می شوند. این نوشابه به صورت اختصاصی در شرکت زمزم فرموله می شود و در طعم­ های «کولا، پرتقالی، لیمویی و لیموناد» در اندازه­ ها و بسته­ های مختلف عرضه می­ گردد.در زمان استرس یا خستگی، خوردن یک لیوان نوشابه گازدار موجب آرام شدنتان می‌شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشابه با کاهش کورتیزول، موجب می‌شود تا احساس خستگی کمتر و کاهش استرس را تجربه کنیم.

 تنوع، کیفیت و محبوبیت محصولات زمزم، فرصتی را فراهم آورده تا در کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی به گسترش بازار بپردازد و افتخاری برای کشور بیافریند. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به چگونگی شکل‌گیری شرکت زمزم. با یوکن همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.

 

شرکت زمزم ایران شرکت مادر شرکت‌های نوشابه‌سازی گروه زمزم محسوب می‌شود که در سال ۱۹۷۹ تأسیس شده است. قدیمی‌ترین شرکت در این گروه شرکت زمزم تهران می‌باشد که پیش از انقلاب ایران، در سال ۱۹۵۴ تأسیس شده‌است. گروه زمزم نوشابه‌های مختلف با طعم‌ کولا، پرتقالی، لیمو و … تولید می‌کند .این گروه محصولات خود که مارک زمزم بر خود دارند را در خارج از ایران هم به‌فروش می‌رساند.

همچنین در حال حاضر دوغ آبعلی نیز جزو محصولات تولیدی این شرکت می‌باشد.

تولیدمحصولات جدید و متنوع

بررسی و تحقیق در خصوص درک نیازمندی های منطقی مشتریان از طریق بازاریابی و تحقیقات لازم سبب شده که این شرکت با ارائه بیش از 100 نوع محصول مختلف، حضوری چشم گیر در سطح ملی و بین المللی داشته و تولیداتی با طعم ها، اندازه ها و بسته بندی های متفاوت، خود را به عنوان الگویی توانا در صنعت آشامیدنی معرفی نماید. یکی از محصولات این شرکت که با نام زمزم گرین عرضه می‌گردد به‌طور اختصاصی در این شرکت فرموله شده است. در این محصول از شیرین کننده طبیعی استویا که از گیاه استویا استخراج می‌شود استفاده می‌گردد. کالری دریافتی از این محصول 60 درصد کمتر از نوشابه های معمولی حاوی شکر است و مصرف آن برای  افراد حساس به‌اضافه وزن و افرادی که علاقه‌ای به  مصرف شیرین‌کننده‌های مصنوعی ندارند، توصیه می‌شود. یکی دیگر از محصولات این شرکت زمزم موهیتو نام دارد. موهیتو نوشابه ای با طعم لیمو و نعناع هست که در فرمولاسیون آن از رنگ سبز طبیعی کلروفیل و همچنین افشره طبیعی نعناع استفاده شده است. سایر محصولات این کارخانه شامل آبمیوه ها، آب طعم دار، ماءالشعیر، نوشیدنی های گریپ فروت، گواوا و توت فرنگی، نوشیدنی های انرژی زا و نوشیدنی های لبنی می‌باشد. این شرکت د زمینه تولید محصولات سالم وسلامتی بخش پیشگام بوده و یکی از محصولات موفق در این زمینه نوشابه کولامد می‌باشد. این محصول ​محتوی عصاره های پنج گیاه دارویی زنجبیل، دارچین، هل، علف لیمو و رزماری بوده و بدون مواد نگهدارنده و شیرین شده توسط قند میوه است و دارای دارای خواص دارویی شامل تقویت دستگاه گوارش و ضد تهوع و نفخ معده می‌باشد.

 

زمزم در سال های اخیر گسترش قابل توجهی در فعالیت های خود ایجاد نموده است. این در حالی است که در ابتدا فعالیت خود را با یک خط تولید آغاز نمود ، ولی هم اکنون 13 شرکت در شهرهای مختلف ایران و همچنین چند شرکت خارجی در دیگر کشورها تحت لیسانس زمزم ایران ، محصولات مختلف زمزم را تولید می کنند. از آنجا که مدرن ترین واحد عصاره سازی خاورمیانه متعلق به زمزم ایران است ، می تواند نوشیدنی با طعم و مزه های متنوع و مختلف تولید نماید.
دریافت و بررسی و تحقیق در خصوص درک نیازمندی های منطقی حال و آینده مشتریان از طریق بازاریابی و تحقیقات لازم ، زمزم را بر آن داشت تا با ارائه بیش از 100 نوع محصول مختلف ، حضوری چشم گیر در سطح ملی و بین المللی داشته و تولیداتی با طعم ها ، اندازه ها و بسته بندی های متفاوت ، خود را به عنوان الگویی توانا در صنعت آشامیدنی معرفی نماید.

کسب استاندارد مدیریت کیفیت و استانداردهای بین‌المللی ایزو در صنعت غذا

شرکت زمزم علاوه بر دارا بودن پروانه‌های استاندارد تولید محصول، دارای گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت HACCP و ISO نیز می‌باشد و هدف اصلی این شرکت بهبود مستمر کیفیت برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، رقابت سالم با دیگر تولیدکنندگان داخلی و خارجی نوشابه برای تولید محصول با کیفیت برتر و متنوع‌تر است. تنوع، کیفیت و محبوبیت محصولات زمزم، فرصتی را فراهم آورده تا در کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی به گسترش بازار بپردازد و افتخاری برای کشور بیافریند

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085