ماءالشعیر هی جو

ماءالشعیر، نوعی نوشیدنی گازدارمالت حلال است که از دانه طبیعی مالت جو به دست می آید. این محصول توسط شرکت پپسی تولید و عرضه می گردد.

ماءالشعیر ها نوشیدنی های بدون الکل و گازداری هستند که از عصاره جوانه جو به دست می‌آید. این نوشیدنی از گذشته تاکنون در کشور ما و همچنین کشور های دیگر طرفدارهای زیادی را برای خودش جمع کرده است.

برای تولید آن از جو خاصی که جوی دو ردیفه نام دارد، برای آبجوسازی استفاده می‌شود. جو بعد از اینکه به  کارخانه می‌رسد، شستوشو می‌شود و سپس کلیهٔ ناخالصی‌ها از آن گرفته می‌شود و برای شست‌وشو و ضدعفونی انتقال داده می‌شوند و حالا برای جوانه‌زنی آماده شده است و در کمتر از یک هفته به کوره ارسال می‌شوند.

و حالا برای بدست آوردن ماءالشعیر هی جو، جوانه ها به سالنی راهی می‌شوند که دمای آن حدودا 20 درجه سانتی گراد و رطوبت بالای 70 درصد است که این باعث می‌شود تا جو 11 میلی متر جوانه بزند و تبدیل به مالت شود.

و حالا مالت به همراه آب ترکیب شده و برای 4 ساعت پخته می‌شوند و سپس زمان جدا شدن تفاله فرا می‌رسد. تفاله جدا شده و حالا عصاره رازک و همچنین شکر به آن اضافه می‌شود. رازک همان چیزی است که طعم تلخی را به ماءالشعیر اضافه می‌کند و در مرحله بعدی توسط مخزنی به آن شوک داده می‌شود تا از الکلی شدن آن جلوگیری شود و در مرحله آخر وارد سردخانه شده و پاستوریزه می‌شود.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085