تاریخچه کارخانه مانا

گروه صنایع غذایی مانا از سال 1358 در شهرک صنعتی سیمین دشت در زمینی به مساحت 6000 مترمربع آغاز به کار کرد و پس از آن کارخانه ماکارونی خود را در سال 1369 در شهر صنعتی هشتگرد که دارای مساحت 3 هکتار با زیر بنای 18000 متر مربع است با هدف تولید محصولات متنوع و مطابق ذائقه ایرانی راه اندازی کرد.

مدیریت گروه صنایع غذایی مانا پس از بررسی های خود در سال 1375 جهت دستیابی به کیفیت بهتر ماکارونی و تطبیق آن با استانداردهای جهانی اقدام به خرید و راه  اندازی ماشین آلات اتوماتیک بولر سوئیس نمودند تا بتوانند تجارب ارزشمندی را که با تلاش فراوان به دست آورده بودند با تکنولوژی جدید در هم آمیخته و راه رسیدن به بهترین کیفیت و طعم را برخود هموار سازند. در سال 1378 تولید و بهره برداری با ماشین آلات پیوسته آغاز گردید و همزمان با آن موفق به اخذ نشان استاندارد ملی ایران شد. از سال 1380 مدیریت گروه صنایع غذایی مانا به منظور توسعه سبد محصول و افزایش رضایت  مندی مشتریان، با خرید مدرن ترین ماشین  آلات ماکارونی فرمی از کمپانی پاوان ایتالیا، نسبت به راه  اندازی خطوط جدید اقدام نمودند تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی کشور زادگاه ماکارونی (ایتالیا) و راهنمایی ها و نظرات متخصصین خارجی از یک سو و استفاده از دانش و تجربه و خلاقیت دست اندرکاران گروه صنایع غذایی مانا و با بکارگیری نیروی جوان و متخصص داخلی از سوی دیگر، علاوه بر بازار داخلی گام های متفاوت و موثر و قابل رقابتی در بازارهای جهانی بردارند.

بهترین قیمت ماکارونی که مختص این برند است برای هر نوع از آن متفاوت است. در شرکت مانا از پیشرفته ترین تجهیزات برای تولید انواع ماکارونی در شکل های متفاوت استفاده می شود. ارتقاء سطح کیفی محصولات ماکارونی مانا با استفاده از تجهیزات مدرن در سال های اخیر به طور چشمگیری می باشد. انواع محصولات ماکارونی مانا عبارتند از:

  • نیمه آماده
  • فرمی
  • رشته ای
  • لازانیا

در این شرکت سعی شده است تمامی محصولات را از مواد اولیه با کیفیت تولید کنند. بزرگترین تولیدی ماکارون در ایران که مختص برند معروف است در سراسر کشور نمایندگی های پخش و توزیع فعال دارد.

انواع مختلف بسته بندی های ماکارونی

محافظت از محصول تولید شده باعث شده است که شرکت های مختلف تولید ماکارونی، از بسته بندی های محکمی برای تولیدشان استفاده می شود. ممکن است طرح و شکل ظاهری هر نوع برند ماکارونی با هم متفاوت باشد. همچنین هر کارخانه ای علاوه بر ارائه و توزیع بسته بندی های ماکارونی انواع مختلفی از ماکارونی های فله ای را نیز تولید می کند. به یاد داشته باشید که تمامی توضیحات مربوط به نحوه پخت و انقضای تاریخ آن در پشت جلد هر نوع از ماکارونی درج شده است. همچنین اکثر برندهای ماکارونی، قیمت فروش ماکارونی را بر روی بسته ها درج می کنند. بسته های ماکارونی معمولا در حجم های زیر ارائه می شوند:

  • ۱۸۰ گرمی
  • ۵۰۰ گرمی
  • ۷۰۰ گرمی
  • ۱۵۰۰ گرمی

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085