تاریخچه کارخانه سن ایچ

 به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کنسانتره، آبمیوه، نوشیدنی و شربت، در سال ۱۳۵۶ در شهر صنعتی کاوه در شهرستان ساوه کار خود را شروع کرد. شرکت عالیفرد متناسب با نیاز مشتریان و تغییر ذائقه و سلیقه آن‌ها، دائماً در حال افزودن به تنوع محصولاتش است اما همیشه کیفیت بالای محصولات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.شرکت عالیفرد در سال 1357 در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه کارخود را شروع کرد. این محصولات با نام تجاری «سن ایچ» خود را به مخاطب معرفی‌ کرده‌اند. تولیدات این شرکت انواع آبمیوه، کنستانتره و شربت را دربر می‌گیرد. این محصولات در بسته‌بندی تتراپک، کامبی بلاک و بسته‌بندی‌های شیشه‌ای به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند. ویژگی برند سن‌ ایچ، قدیمی و آشنا بودن آن برای مخاطب و تنوع زیاد در بسته‌بندی و طعم آبمیوه آن است. این برند در سال 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شد.

کیفیت حرف اول را می‌زند

محصولات سن‌ایچ با طعم‌های مختلف، مناسب هر ذائقه‌ای تولید شده است. محصولات متنوع سن‌ایچ از آبمیوه کودک تا آبمیوه غنی شده با کلسیم و ویتامین D، برای تمامی گروه‌های سنی جذابیت دارد. مهمترین ویژگی آبمیوه‌ها و شربت‌های سن‌ایچ، کیفیت بالا در تولید این محصولات است. وقتی صحبت از کیفیت می‌شود، از یک سو سالم و تازه بودن مواد اولیه و از سوی دیگر، نوع بسته‌بندی محصول برای حفظ طعم، رنگ و مواد مغذی آن اهمیت پیدا می‌کند. در محصولات سن‌ایچ، حفظ کیفیت اولویت اصلی ماست.

مگر می‌توان کسی را پیدا کرد که سن‌ایچ را نشناسد، محصولی که با تنوع در تولیدات همیشه پاسخگوی سلیقه‌های مختلف در شرایط متفاوت است. فرقی نمی‌کند که در گرمای تابستان به دنبال آبمیوه‌ای برای کودک خود باشید یا اینکه بهانه مادربزرگ‌ را در نداشتن کلسیم و ویتامین D برطرف کنید. از آبمیوه‌های کودک بگیرید تا آبمیوه‌های غنی‌شده با کلسیم و ویتامین D، در میان تولیدات سن‌ایچ یافت می‌شود. تولیداتی که شرط اول آن، کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه سالم و تازه است و شرط دوم، در نظر گرفتن گونه‌های مختلف سلیقه در میان مشتریان.
 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085