تاریخچه کارخانه عالیس

گروه تولیدی «عالیس»، یکی از تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در کشور است. این گروه سال‌ها پیش با هدف تولید فرآورده‌های لبنی پاستوریزه، در زمینی به وسعت ۱۰ هکتار واقع در شهرک صنعتی چناران آغاز به کار کرد و فعالیت خود را در راستای تولید نوشیدنی های لبنی و غیرلبنی ادامه داد.
«عالیس» سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 – ISO 14001:2004 – HACCP – ISO 22000:2005 – ISO 9001:2008 را پیاده‌سازی می‌کند. بهره گیری از این ایزوها در کارخانه های صنایع غذایی لازم و ضروری است و به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست‌محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

«عالیس» با تاسیس شرکت «بهار رز چناران» اقدام به تولید انواع مختلفی از لبنیات و نوشیدنی‌ها از جمله ماست میوه‌ای، شیر میوه‌ها، انواع آب میوه‌ها، شیرهای طعم‌دار، شیر ساده و دوغ(اسپیتیک) کرد. این محصولات با تکنولوژی‌مدرن روز دنیا تولید و به بازار عرضه شدند

با عالیس انرژی بگیرید

دوغ بدون گاز عالیس با طعم نعناع، همراهی خوشمزه و مقوی در سفره‌های شماست. وجود نعناع در این نوشیدنی علاوه بر طعم دلنشین و خاصی که به دوغ می‌دهد، از نظر ارزش غذایی، این نوشیدنی را نسبت به دوغ ‌های معمولی غنی‌تر می‌کند.

دوغ یکی از نوشیدنی‌های جدایی ناپذیر از سفره ایرانیان است، و چون یکی از فرآورده‌های شیر است خواص بی شماری دارد. دوغ مستقیماً از شیر تهیه می‌شود و بسیاری از پروتئین‌های شیر را دارد. دوغ دارای ویتامین‌های B و D است که برای حفظ سلامت بدن مفید هستند. این نوشیدنی به عملکرد بهتر سیستم گوارشی کمک بسیاری می‌کند و از عفونت‌های گوارشی جلوگیری می‌کند. همچنین در هضم غذا هم نقش پررنگی ایفا می‌کند. دوغ طعم دار عالیس یکی از محصولات کارخانه جات بزرگ عالیس بوده که محبوبیت زیادی دارد. طعم این دوغ نعناعی است و از انرژی معادل 72 کیلوکالری برخوردار است. یکی از ویژگی‌های این محصول بدون گاز بودن آن است. زیرا فاقد اسید فسفریک است و برای بدن ضرری ندارد. این محصول یک نوشیدنی پر طرفدار و خوش طعم است که انتخاب مناسبی برای سفره‌های شماست.

دوغ نعناع عالیس؛ پرخاصیت، آرامش بخش

نعناع استفاده ‌شده در دوغ عالیس خاصیت آرامش‌بخشی داشته و برای کاهش التهابات تنفسی مثل آسم مفید است. جالب است بدانید ترکیب دوغ و نعناع می‌تواند نوشیدنی ایده‌آل برای افرادی که قصد دارند وزن خود را کم کنند به‌حساب بیاید. دوغ ‌های بدون گاز با طعم نعناع عالیس به بدنتان کمک می‌کنند که با آزادسازی بیشتر آنزیم‌های گوارشی، در فعالیت‌های روزانه خود حجم بیشتری از چربی را بسوزانید.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085