کنسرو ماهی تن را بشناسید

کنسرو تن ماهی از جمله غذاهای مورد علاقه در بین مردم است، که آن را به صورت سرد یا گرم، در سالاد و انواع مختلف غذا مورد استفاده قرار می‌دهند. کنسرو تن ماهی به دلیل ماندگاری طولانی، طعم خوب و خواص عالی از پرطرفدارترین انواع کنسروها است.

یکی از خوراکی هایی که وجود آن در رژیم غذایی هر شخصی لازم و ضروری است ماهی می باشد ، این خوراکی فواید زیادی را برای بدن دارد ، خوردن ماهی به مادران باردار توصیه می شود ، چرا که این غذا بر روی هوش نوزادشان تاثیر مثبت می گذارد.

ماهی یکی از غذاهایی است که باعث افزایش هوش کودکان می شود و والدین باید آن را در رژیم غذایی فرزندشان بگنجانند اما نتایج بررسی های جدید نشان داده است بهترین زمان مصرف ماهی برای افزایش هوش و بهبود رشد مغزی بچه ها، قبل از تولد آنها و در زمان بارداری مادر است.

نتایج مطالعه های محققان علوم تغذیه نشان داده مصرف ماهی به خصوص ماهی هایی که سرشار از اسیدهای چرب امگا3 هستند، فواید فراوانی دارد که با بهبود وضعیت رشد کودکان مرتبط است.به گفته محققان، زنانی که در طول بارداری ماهی چرب مصرف می کنند موجب می شوند ریسک ابتلای کودک شان به آلرژی های غذایی کاهش یابد.

محققان دریافتند مصرف ماهی در طول بارداری یا در طول دوره شیردهی با کاهش ریسک ابتلای کودک به آلرژی های غذایی، آسم، اگزما یا زکام بهاره مرتبط است

دلیل جوشاندن تن ماهی

کنسرو تن ماهی در صورت نگهداری در شرایط نامناسب یا انقضای تاریخ مصرف آن، به سرعت فاسد می‌شود و مسمومیت بسیار جدی به نام مسمومیت بوتولیسم را ایجاد می‌کند؛ که می‌تواند سبب مرگ شود.

طریقه مصرف تن ماهی

طبق توصیه کارشناسان حتماً کنسرو تن ماهی را قبل از مصرف باید ۲۰ دقیقه در آب جوشاند و سپس مصرف کرد، تا احتمال مسمومیت با آن به حداقل برسد. همچنین اگر کنسرو تن ماهی، متورم یا ضربه خورده باشد، نباید از آن استفاده کرد.

اگر کنسرو تن ماهی فاسد باشد دربش باز شده و در هوای آزاد قرار گرفته باشد، ممکن است که فاسد شود. در نتیجه این فساد باکتری‌ها در آن تولید مثل می‌کنند و درنهایت موجب بیماری می‌شود که این بیماری مسمویت غذایی را به وجود خواهد آورد که حتی منجر به مرگ هم خواهد شد.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085