تاریخچه شرکت پاک رخ ( محصولات لطیفه)

شرکت پاک رخ که حتما معرف حضور تمامی ما ایرانیان است با برند مشهور و شناخته شده ای با نام لطیفه محصولات متنوعی نظیر : مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، شامپو، خمیردندان، شیشه پاک‌کن، سفیدکننده، گاز پاک‌کن و جرم‌گیر، شامپو فرش، ژل ضدعفونی کننده دست، ژل موی سر، مشکین شوی و لباسشوی، کرم و تولید می کند.

لطیفه که بخشی از شرکت پاکرخ می‌باشد، تولید یکسری از محصولات این شرکت را به عهده گرفته است و از محصولاتی که با برند لطیفه تولید می‌شوند، می‌توان به نرم کننده های موی سر آن که با عصاره گل محمدی است اشاره کرد. این نرم کننده ها در سه سایز مختلف تولید می‌شوند تا نیاز عموم را بر طرف سازند.

همچنین نرم کننده های دیگری نیز تولید می‌شوند برای موهای رنگ شده که نسبت به موهای معمولی، آسیب پذیر تر هستند.

محصولات لطیفه شامل موارد دیگری نیز می‌شوند مثل شامپو بچه، ژل و مایع ضد عفونی کننده دست، شامپو صدر، شامپو تخم مرغی که این شامپو هم در سه سایز تولید می‌شوند، شامپو سیب ایوان، شامپو روزانه، شامپو سیر و مایع دست شویی که سایز های مختلفی دارد، ارائه می‌شوند.

از زمان‌های دور برای درمان ریزش و تقویت موهای آسیب‌دیده، از سیر و عصاره آن استفاده می‌کردند. اما امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی روش‌های سنتی درمان هم جای خود را به روش‌های نوین و راحت‌تر داده‌اند. شرکت لطیفه یکی از مشهورترین برندهای فعال در حوزه لوازم‌آرایشی و بهداشتی است که کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش از عوامل موفقیت آن به شمار می‌آید.

بسیاری از خانم‌ها موهای شکننده و آسیب دیده دارند. این شکنندگی و آسیب‌دیدگی معمولا به خاطر رنگ کردن موها یا روش‌های آرایش مو است که به آن آسیب وارد می‌کند. کسانی که موهای رنگ‌کرده دارند یا به هر دلیلی موهایشان آسیب دیده است، باید به دنبال راهی برای تقویت آن‌ها و بازگرداندن سلامتشان باشند. استفاده از نرم کننده و شامپوهای مخصوص موهای شکننده و آسیب دیده یکی از روش‌های تقویت مو است. نرم کننده مو لطیفه (Latifeh)می‌تواند یک گزینه‌ی مقرون به صرفه باشد. فرمولاسیون این نرم کننده مخصوص موهای شکننده، رنگ شده، فر، آسیب‌دیده و خشک طراحی شده و می‌تواند به بهبود شرایط انواع مو کمک کند. همچنین اگر موهایتان مشکلی ندارند، با استفاده از این محصول می‌توانند از شکستن یا خشک شدن موها جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که نرم کننده مو «لطیفه» (Latifeh) هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است.

  • نرم کنندهلطیفه موها را ترمیم و مانع شکنندگی و خشکی آن میشود.
  • موی شما پس از هربار رنگ شدن ، دکلره و شستشوی معمولی زبر و شکننده میشود.
  • برای رفع این حالات پس از شستشوی مو با شامپو ، موها را به مایع نرم کنندهلطیفه آغشته نموده و پس از ماساژ آن را با آب شستشو دهید.

به کمک نرم‌کننده طلایی، پس از شست‌وشوی موها به‌راحتی قادر به شانه‌کردن و حالت‌دادن آن‌ها خواهید بود. این شامپو با اغلب موها سازگار است و هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. شرکت لطیفه یکی از مشهورترین برندهای فعال در حوزه‌ی لوازم‌آرایشی و بهداشتی است که کیفیت و قیمت مناسب محصولاتش از عوامل موفقیت آن به‌شمار می‌آیند. نرم‌کننده طلایی دارای ویتامین‌های E، C و B5 است که به تقویت و بهبود موهای آسیب‌دیده کمک بسیاری می‌کند. همچنین عصاره‌ی بابونه و آلوئه‌ورای به‌کاررفته در این محصول باعث تقویت مضاعف موها خواهد شد. این محصول حاوی شی باتر، روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن جوانه‌ی گندم است.

 

در صورتی که جهت خرید محصول مورد نظر، نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید

کارشناسان ما با کمال میل آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما می باشد

ساعات پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه 9-17  پنج شنبه 9- 12

شماره های تماس:

دفتر فروش ما : 91300430 – 021

خانم بهمنی : 09192823961

خانم شهسواریان : 09392823961

مشاوره در زمینه تجارت و بازارسازی : 09112680085